סמוטריץ': "זו קואליציה מסוכנת; אינני מתנגד לממשלה עם סער"

    אסתי פלד 1 Comment on סמוטריץ': "זו קואליציה מסוכנת; אינני מתנגד לממשלה עם סער"

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' ב"מהדורה המרכזית": "אין לי מושג איך תצביע עידית סילמן על חוק יו"ש. הדבר הברור הוא שפירוק הממשלה הזו מתעצם. אישית אין לי בעיה עם גדעון סער יחד איתנו בקואליציה כל עוד וקווי הממשלה יתאימו לו"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "הקואליציה הזו איבדה את הרוב בציבור ובכנסת. מהיום הראשון לא היה לה רוב ציוני שיכול לקבל החלטות טובות. בשבועות האחרונים היא נשענת על הקביים של הרשימה המשותפת ולדבר הזה צריך לשם סוף. זו קואליציה מסוכנת. עלינו להפיל אותה מכיוון שהיא רעה למדינה ולהתיישבות".

    סמוטריץ התייחס לחוק יו"ש: "אנחנו מצביעים נגד כדי לחשוף את העובדה שאין לממשלה רוב בכלל ובוודאי שלא לדברים כאלה. שכל אחד יחשוב לבד מה המשמעות של זה שאין לממשלה הזו רוב בהחלטות ביטחוניות. העבירו מאות מיליונים לרשות הפלסטינית כ'הלוואה".

    לדבריו "גם סילמן רוצה בהפלת הממשלה והיא תעשה את מה שצריך כדי שזה יקרה. הקואליציה יכול להפוך את זה להצבעת אמון אבל זה חסר משמעות".

    סמוטריץ המשיך ותקף: "זו ממשלה שהוקמה על בסיס חרם. ממשלת פילוג ושנאה והונאה. שוב בנט עושה מעשה זמרי ומבקש שכר כפנחס. הציבור מבין את זה. תראה איך הלשכה שלו מתפרקת וכולם עוזבים".

    הוא הבהיר כי אינו מתנגד לממשלה עם סער: "רגשות אני שומר לבית, בפוליטיקה צריך להיות שכלי. אם תהיה ממשלת ימין עם סער והיא תהיה באמת ימין אני לא מתנגד".

    סמוטריץ התייחס לעליית המחירים: "יש משבר עולמי כלכלי. זה אתגר והזדמנות. הממשלה לא עושה מה שצריך. היה אפשר לצאת מחוזקים מהמשבר הכלכלי. רק צריך מנהיגות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הכל התייקר בעקבות הביטוחים והיבוא. אין מדינה שבה הכל התייקר כל כך כמו בישראל.
      הקורונה וגורמים מסויימים שיבשו את היבוא, מה שגרם לעיכובים ביבוא, תורים ארוכים בנמל, והשלכות נוספות.
      הבעיה הבטחונית עם הערבים ייקרה את כלל הביטוחים. כל חברה וכל עסק מתמודדים עם החזרי ביטוח חוזרים ונשנים בעקבות גניבות ונזיקין של הערבים בנגב, ביו"ש ובאיזורים נוספים בארץ